Dantų implantavimas

Ar kenksminga dantų implantacija?

Dantų implantai

Šiuolaikinė odontologija žymiai sumažino riziką, kylančią dėl įvairių operacijų. Dabar šalutinio poveikio tikimybė yra 2%. Nors tai yra ypač maža procentinė dalis, ji vis dar yra. Taigi kyla klausimas, ar dantų implantacija yra kenksminga? Pabandykime gana plačiai atsakyti į klausimą.

Pagrindinės dantų implantavimo rizikos. Reikėtų nepamiršti, kad dantų implantavimas yra chirurginis intervencijos metodas. Visa atsakomybė už jo įgyvendinimą tenka tik atitinkamos kvalifikacijos asmeniui. Jo patirtis tokiais klausimais galiausiai nulems operacijos rezultatą. Čia yra nedaug pavojų, tačiau dėl to jie nėra svarbūs.

Žmogiškasis faktorius. Asmeninis paciento netoleravimas vaistams. Odontologinės įrangos lygis. Vartojamų vaistų kokybė. Kiekvienas aspektas yra svarbus savaip. Kartais pasirengimo operacijai metu pacientams diagnozuojama liga, kuri tampa šios paslaugos atsisakymo priežastimi. Su kai kuriomis kraujo ligomis, ŽIV, infekcijomis ir kt. Iš čia reikia atlikti keletą tyrimų, kad būtų galima nustatyti visas galimas patologijas. Jų patikimumas priklausys nuo odontologijos techninės įrangos, todėl gydymo įstaigą reikia rinktis labai atsargiai.

Atviros žaizdos infekcijos rizika

Šis punktas reikalauja atskirai apsvarstyti. Dantų implantavimas reiškia dantenų atidarymo operaciją. Gauta žaizda visada turi būti švari, o gydytojo instrumentas ir pirštinės – sterilios. Visa tai turėtų kontroliuoti odontologijos personalas, tačiau pacientai taip pat turi dėti daug pastangų: stebėti burnos higieną: valytis dantis, skalauti; griežtai laikykitės gydytojo nurodymų ir nepraleiskite jo paskyrimų; atsisakyti žalingų įpročių gydymo metu: cigarečių, alkoholio, dantų siūlų.

Nepaisant asmens higienos, tai vis dar yra pagrindinė odontologų atsakomybė. Po pirmojo seanso įsitikinkite, kad gydytojas naudoja pirštines, naudoja vienkartines servetėles ir ar yra dezinfekavimo priemonių. Tokia asmeninė kontrolė dar kartą leis jums apsaugoti savo sveikatą nuo neigiamų operacijos padarinių ateityje.